Alla inlägg under juni 2011

Av theblackeye - 14 juni 2011 06:34

Varför ska allt va så svårt?

Egentligen man ha ju ba sig själv å skylla man gör ju de man vill de till..men ibland är de så oundvikligt att göra de man inte borde göra..Ta de här som jobb...de ä ju klart att man vill ha pengar det vill ju alla å då måste man ju jobba men hur många vill slava då?? Inte många skulle jag tro...men hur många vill vara arbetslös då?? Inte många där heller...Så hur ska man göra åte situationen??  Jo man går på jobbet sliter i 8h eller 9 med lunchen å sen går man hem igen å ha samma känsla inför morgondagen..Ganska sjukt måste jag säga.. men mänskligt...Dags att att gå till jobbet som sagt..

Av theblackeye - 8 juni 2011 01:15

Jaha då ha man gått å fått feber väldigt skoj...helgens bravader va ju som dom vart i måndags hamna jag på cirkus helt underbart roligt tills kvällen trampade in med hög feber på närmare 40grader =( Jag som inte vill va hemma oxå va man tvungen att sjuk skriva sig på en vardag =( Bli nog hemma i dag oxå =(

Måste kurera mig men få ju ännu mer till att börja mina studier så de kanske ä bara bra =)

Av theblackeye - 5 juni 2011 19:57

Jaha då va man långledig å hela helgen ha bestått av fest, på fredag kväll vart de nå öl med nå polare å kolla på fotboll sverigen vann såklart =) På lördag vaknade man igen och fortsatte dricka innan man ens hann kliva upp...datorn plinga å ett mail var på ingående vara bara att åka till en kompis å festa kl 12.00 jag skulle själv ha fest 17.00 så de va snabba ryck =)

Åkte hem så jag va hemma strax före fem folket anlände men de blåste för mycke hade ju tänkt spela kubb men men...de vorte bowling iställe...hamna sedan på en fest igen å sen skulle de bli utgång men både jag å vakten tyckte att jag skulle åka hem å sova =) som en bra ide =) Karln kom å hämta mig med en taxi när jag satt på gatan å funderade på hur jag skulle ta mig hem...han sov hos mig till idag...Kl 11.00 ringde telefon å då va de min bror som sa att jag måste komma ut nu för min syster son skulle spela match å jag skulle fira deras andra son idag...så de va ju ba att lämna karln i "sängen" å åka...kom hem nu vid 16.00 å kläckte en ny öl..så just nu känns de ganska trött å trögt... men en hel kul helg absolut =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards