Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Senil?

Av theblackeye - 24 maj 2011 21:15

denna dag kommer jag knappt ihåg vad jag gjort på jobbet ändå ha den vare lite halv seg. Börja fundera på om jag ha valt rätt yrke...? Visst de ä kul att arbeta med reservdelar till bilar men att ta emot kunder tro jag inte är min grej direkt...

Vissa kunder gå jätte bra men sen finns de dom där som ska verka vara stöddig å en tjej få ju inte kunna mer än en karl...varför finns de såna människor? De är väl inte rätt ord å säga köns diskrimernering men nåt liknande är de ju allifall.


ALlifall så ska jag vara hundvakt i helgen å jag längtar ska verkligen bli skoj, men har lovat att vara nykter hela helgen hur det nu ska gå =( men har man lovat så ha man =)

Fick träffa den fina vovven ikväll dom ville komma förbi å se min jätte stora lgh på hela 21kvadrat :P

Undra hur mycke man ska få sova inatt då är fortfarande inte trött eller jo trött är man men inte så att man kan sova...

Känner mig ganska less på att ligga vaken å kolla på alla repriser som går på tv:n är ju samma hela tiden men men som tur är de så gå sömnen i omgångar =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theblackeye - 14 juni 2011 06:34

Varför ska allt va så svårt? Egentligen man ha ju ba sig själv å skylla man gör ju de man vill de till..men ibland är de så oundvikligt att göra de man inte borde göra..Ta de här som jobb...de ä ju klart att man vill ha pengar det vill ju alla å då...

Av theblackeye - 8 juni 2011 01:15

Jaha då ha man gått å fått feber väldigt skoj...helgens bravader va ju som dom vart i måndags hamna jag på cirkus helt underbart roligt tills kvällen trampade in med hög feber på närmare 40grader =( Jag som inte vill va hemma oxå va man tvungen att s...

Av theblackeye - 5 juni 2011 19:57

Jaha då va man långledig å hela helgen ha bestått av fest, på fredag kväll vart de nå öl med nå polare å kolla på fotboll sverigen vann såklart =) På lördag vaknade man igen och fortsatte dricka innan man ens hann kliva upp...datorn plinga å ett mail...

Av theblackeye - 31 maj 2011 22:30

här dundrar de å blixtrar djävulen är nog inte långt borta räkande 3sek..så man lutar sig bara tillbaka med mp3 i sina öron å hoppas man somnar snart... Känner mig just nu väldigt less vill inte alls fara på jobbet å de bruka ju jag inte känna snar...

Av theblackeye - 31 maj 2011 17:46

Jaha Denna dag kan ju inte bli värre tro jag...Började med att jag skulle in på ett möte för distans studierna å fick lyssna på nåt som jag redan vet om i c:2h fattar inte varför jag va tvungen å ta ledigt från jobbet för det....? Gick in till mäkl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards