Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Sova??

Av theblackeye - 23 maj 2011 23:59

Jaha de här med att sova verka inte vara min grej tydligen...är egentligen super trött men de ä något som håller en vaken...tro va det kan vara då??

fundera på att slå på tv:n  å hoppas John Blund kommer på besök skulle ju ha art trevligt =) 

Längtar till på onsdag då kommer löningen å min nya frys som jag köpt =) Hoppas man inte ha alltför mycke räkningar denna månad så man kanske kan börja spara lite å betala igen på alla lån man drage på sig. Nä lägger mig ner å kollar på tv en stund.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theblackeye - 14 juni 2011 06:34

Varför ska allt va så svårt? Egentligen man ha ju ba sig själv å skylla man gör ju de man vill de till..men ibland är de så oundvikligt att göra de man inte borde göra..Ta de här som jobb...de ä ju klart att man vill ha pengar det vill ju alla å då...

Av theblackeye - 8 juni 2011 01:15

Jaha då ha man gått å fått feber väldigt skoj...helgens bravader va ju som dom vart i måndags hamna jag på cirkus helt underbart roligt tills kvällen trampade in med hög feber på närmare 40grader =( Jag som inte vill va hemma oxå va man tvungen att s...

Av theblackeye - 5 juni 2011 19:57

Jaha då va man långledig å hela helgen ha bestått av fest, på fredag kväll vart de nå öl med nå polare å kolla på fotboll sverigen vann såklart =) På lördag vaknade man igen och fortsatte dricka innan man ens hann kliva upp...datorn plinga å ett mail...

Av theblackeye - 31 maj 2011 22:30

här dundrar de å blixtrar djävulen är nog inte långt borta räkande 3sek..så man lutar sig bara tillbaka med mp3 i sina öron å hoppas man somnar snart... Känner mig just nu väldigt less vill inte alls fara på jobbet å de bruka ju jag inte känna snar...

Av theblackeye - 31 maj 2011 17:46

Jaha Denna dag kan ju inte bli värre tro jag...Började med att jag skulle in på ett möte för distans studierna å fick lyssna på nåt som jag redan vet om i c:2h fattar inte varför jag va tvungen å ta ledigt från jobbet för det....? Gick in till mäkl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards